Pubblicazioni

screen-shot-2016-11-07-at-15-34-58

Raffaele Lazzara
POESIE

monografia, autoproduzione, Milano, 1987

La poesia di Lazzara ha una valenza liberatoria, che si pone anche come atto di ribellione. La sua vita e la sua poesia sono trasgressive, e, perciò politiche, non so­lo e non tanto per motivi interni e quasi contenutistici, ma proprio per la loro condizione di «inutilità» e quindi di estraneità rispetto al sistema di valori dominanti, o più esattamente, alla produttività del sistema.


trasto

Trastolons
TONS TRASTOLONS
antologia, 1998


cd_colors

Mitili FLK
COLÔRS
CD, Nota, 1995


a0304695980_16

Raff BB Lazzara & Loris Vescovo
VERBA MANENT
CD, Musiche Furlane Fuarte, 2007

I tescj dissacrants dal poete trastolon Raff BB e lis musichis etnichis dal elegant ghitarist e cjantautôr Loris Vescovo a dan vite a “Verba manent”, un viaç psichedelic tra i sunôrs e i significâts profonts des peraulis. Un biel esempli di sperimentazion in lenghe.


tananai

Trastolons
TANANAI
CD, Musiche Furlane Fuarte, 2001

Definîlu progjet al è pôc, ma d’altre bande cuant che i “Trastolons” si son cjatâts, insiemit cui musiciscj e cun Pauli Cantarut (organizazion artistiche) e Michele Lamon (regjie sonore), e cuissà trope int ancjemò, un’idee le vevin: chê di fâ un cd cu lis lôr poesiis… ma si saveve dome d’indulà che si partive, e nuie di sigûr sun dulà che si sarès lâts a finîle. Un’idee libare. E a son finîts a cjase di Fabian Riz, là ch’al coventave alc di plui ruspi (ma cun cûr), in “Unviâr” o intune “Gnot di impleât” o justementri par un “Stramblues”, cui “Croz Sclizzaz”. E propit lôr, cu la vôs di Raff BB Lazzara, a vevin cjantât chel “Blues dai pantanârs” di prin.
Il ritmi nol mancje s’a rivin i “Zuf di Arbe” cul lor “Rock di Knez”, o Guido Carrara e i siei “Agnui sometimes”, che par dî la veretât a semein vignî fûr di cualchi lûc dal Sud Americhe. Par “Discori di Arlechin”, invecit, miôr la vôs di Daniela Turchetto, scuasit a sdrindulânus… Se si jentre tal “Topless bar” si cjate Reddkaa, ch’al zuie cun Maurizi Mattiuzza (“Fûr”) o “Dut blu”, cjatât inte cjanive dai “Inzirli”.
“K’ramars” e un pôc di just mâl di panse s’al è “Domo sanc”; al è ancjemò un Shakespeare par furlan, e une “Ploe scalembre” di Raff BB Lazzara, i “Cany”… Si pues cjapâ tocs ca e là, in altris discs o intal polvar dal cjast di “Radio Onde Furlane”. Messedâ dut cun sunsûrs, doprâ martiel, nastri isolant e piture… lu à fat Michele Lamon. E Massimo Toniutti, a tornâ a lei dut ce ch’al jere in chei 29 tocs par fâ 30. Scalembri, pantanâr, forest o stramp, dut chest al è “Tananai”, produsût de “Associazion culturâl Zuf de Zur”, cul jutori de Provincie di Gurize (leç 15/96). La miôr robe al è di scoltâlu, di leilu, di vivilu…


Raffaele BB Lazzara
MA DELIBERIMI DAL MÂ*
Circolo culturâl Il cantîr : Cormôr Salvadi, 2006


lableondalfrandei

Raffaele BB Lazzara
LA BLEON DAL FRANDEI
monografia, Edizioni Culturaglobale, Cormons, 2013


sapo-1.jpg

Guido “Quisco” Carrara, Raff BB Lazzara
IL GRIDO DEL SAPO
fumetto, Edizioni Bande Tzingare, 2009

“Il Grido del Sapo” al conte une storie ambientade intun puest imagjinât e futuribil de Americhe dal Sud, tra profitadôrs cence pietât, militârs, adults subumans e sglonfs («los sapos», lis ‘savis, dal titul) e fruts resistents e un pôc benandants. Une conte visionarie, un cjant di libertât.


fullsizerender

Rive No Tocje
LIS CONSEGUENZIS DAL DELIRI
CD, Musiche Furlane Fuarte, 2016


15391239_10209364075392636_6699921695634629855_n.jpg

Antologia
Parole Sante

Edizioni Kurumuny, a cura di Associazione Culturale l’Orto dei Tu’rat, 2016


 

%d blogger hanno fatto clic su Mi Piace per questo: